Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

11/08/2010

花籃

ka媽媽的插花班已經上完了,而佢亦唔諗住再上進階班,因為覺得插花學校的課程 ,十年如一日,無變化。ka媽媽情願跟住插花書自學。
ka媽媽將之前插開的花,加上新買的康乃馨 ,準備插一個花籃,而我就從旁幫手。
         


         


          

係我協助下,ka媽媽好快就完成個花籃啦!
           


             
 


            




         
 


          

係我協助下,ka媽媽好快就完成個花籃啦!
           


             
 

            



5 comments:

carmen said...

呢個小助手very good喎~

仙仙 said...

haha,kaka 果然又靚又叻喎!!
[版主回覆11/09/2010 10:21:00]我係美貌與智慧並重既港貓

我家仔仔 said...

個花籃好靚呀 ,Kaka又好叻叻,抵錫

Winnie said...

kaka真係好幫手

kelly said...

很高興認識你!我也有同感,以前曾學過西式和日式的花藝只掌握了基本的插花技巧,現在很生疏了。偶而,也會買或借書作參考,隨心隨意地自由發揮。你的花插得很飄亮呀!
[版主回覆11/30/2010 11:07:00]多謝你到訪,其實插花書也有很多不錯的款式可參考,跟住插然後自己去買花材,便宜很多呢!