Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

11/29/2010

我愛黃馬家

我住係黃馬家已經一個多星期,差不多習慣了。除了kaka經常食左我啲野,又經常監視我既行動外,其他都很好。ka媽媽對我好好,買左廁所同餐檯比我,ka媽媽其實好想我同kaka share廁所,甘佢就唔駛清潔兩個貓廁甘麻煩。不過我唔係好鍾意羅,試過一次,ka媽媽將我啲貓沙撈落kaka個廁所到,攪到我忍左一日無去廁所,結果我係ka媽媽張床到尿尿,從此,ka媽媽就無強迫我同kaka share廁所啦!
我現在可以好自在甘打開肚皮瞓係地啦!
          

4 comments:

我家仔仔 said...

芒果佢好有性格喔

小虎mama said...


条尾尾好得意,向上卷啊

SkyBlue said...

好可愛

P. Yau Ma said...

佢條尾都真係好獨特...