Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

11/14/2010

我 2 歲啦!

11月14日係我嘅生日,我今年2歲啦!  ka媽媽為我預備咗一個cake  - 佢比自己食 - 你哋話個cake 靚唔靚呢?
要多謝仙仙 姐姐花心機為我預備,ka媽媽話個cake 好好味!
                     
          

Happy Birthday to Kaka!
        

                        

睇見都流口水啦!
                           

呢d 喺我今年嘅生日禮物,好開心有咁多小食
           

ka媽媽正為我預備生日餐, 唔駛整咁靚架啦! 我等唔切啦!
                        

wow! 星星大餐
          

          

如果日日係生日就好啦!

10 comments:

貓公主- 賴小姐 said...

Happy Birthday!
個蛋糕好正喎   

仙仙 said...

哈哈, kaka等你整大餐個樣好可愛!!!!!!!!!!!!!!

我家仔仔 said...

Kaka Happy Birthday ,個蛋糕好cute、好靚呀

kaka_mango said...

多謝各位的祝福!

Winnie said...

Happy Birthday

小虎mama said...

kaka 生日快乐,日日开开心心,快快乐乐,健健康康。

carmen said...

唔好意思呀.. 遲咗少少..  kaka, happy birthday ar~  你頭嘜頭蛋糕好靚呢~ kaka媽親手整俾妳的星星大餐都無得頂呀!! kaka媽, 尾三幅相(即kaka等你整大餐)嗰張相好得呀! kaka好大隻仔架呢~
[版主回覆11/16/2010 11:35:00]多謝你,三貓媽mi. 有心唔怕遲, 係呀,kaka擁有龐大嘅body,好似架巴士甘

SkyBlue said...

王子: kaka, happy belated birthday!

阿V said...

kaka生日快樂呀!

TongTong said...

我都想有一個咁得意o既生日蛋糕