Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

11/16/2010

黃馬家新成員 ----芒果

剛剛從友人處接收了芒果返嚟, kaka嘅反應唔多happy .  Fee 聲四起,宣洩主權。而芒果就唔怕陌生,四圍視察,仲成日响kaka面前走過,kaka就緊張起嚟 fee fee fee......woo woo woo.....

各位blog 友 ,據你哋嘅經驗,要幾耐佢地先和平共處呢?


7 comments:

我家仔仔 said...

呢啲好難講,佢哋無打交,其實都算唔錯,俾啲時間佢哋啦
[版主回覆11/17/2010 13:59:00]我會架啦! 多謝你

划艇高手 said...

圓頭仔,圓眼仔,圓芒果。

carmen said...

ngng.. 我都同意我家仔仔話好難講.. 隻隻貓咪反應唔同... 以我家三寶為例.. 我先養金金, 一年多後加忌廉.. 佢哋好快就和平同處.. 然後約半年又再加灰太狼.. 但到依家已經就快一年喇.. 兩隻衰豬都仲係一齊排擠灰太狼.. 間中仲會郁手郁腳添.. 無晒計架, 唯有順其自然la~
[版主回覆11/17/2010 13:58:00]我都明白. 我有少少低估咗kaka嘅反應, 因佢之前同其他小動物接觸都表現得好友善. 希望kaka快d適應啦!

Winnie said...

芒果對眼仔好靚呀

SkyBlue said...

王子: 我們家的貓貓都是同一天返屋企的, 不過viann去做desex後另外兩隻唔認得佢!對住佢"夏夏"聲,仲想出手tim. 蜜蜜用左幾日時間就接受到viann, 婉婉就用左幾個星期時間......

minos 媽媽 said...

只要芒果唔驚KAKA, KAKA 最多都係自閉幾日, 好快就會相處融洽架喇 !!
[版主回覆11/18/2010 15:26:00]芒果不知幾淡定,係kaka好緊張甘成日及住芒果既動靜。

P. Yau Ma said...

Kaka 那個真係嬲樣喎...  您同 kaka 講阿媽幫您揾條"靚"返黎跟您... 您而家做大佬... 好威架..乖乖地幫阿媽 train 下芒果!