Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

11/04/2011

渡假回來

ka媽媽與ka爸爸剛完成了11天的西葡之旅,在這11天裏我同mango自由自在,今次我們不用長途跋涉到ka外公家暫住,可以安安樂樂留在家中,超爽。

ka外公每天晚上到來為我們預備晚餐,早餐就全靠這部自動喂糧器。



在測試當日,我已知道這部喂糧器的運作,時間一到門就會自動打開,我正在默默等候另一邊門打開,mango仍不知這裏有食物。




 


ka媽媽與ka爸爸其實好擔心我會食埋mango份早餐,不過也沒辨法,不可能要ka外公每天走兩趟。 究竟在這11天裏我有沒有吃二份早餐......天曉得呢!

稍後ka媽媽便會與大家分享今次西葡之旅。




6 comments:

我家仔仔 said...

原來去咗玩,唔怪得咁耐都出卜,您哋返咗o黎,就要好好補償兩住寶貝呢
[版主回覆11/05/2011 01:12:42]佢兩個都有手信

貓咪之家 said...

KAKA有冇肥到呀! HAHA
[版主回覆11/07/2011 12:03:18]從表面證工來看,99.9%肯定------有!

FK said...

Welcome back! Can't wait to see your pictures. I will share mine soon : ) So lazy recently....And it's good that your cat can stay at home without going to elsewhere during your travel. Btw, I did subscribe some blogs including yours. But now I am not notified when you guys updated new blog. Any insight?
[版主回覆11/09/2011 21:04:24]我諗應該無咗以前個種email 提示. 但如果用訂閱RSS摘要, 就會收到

FK said...

Thanks for your advice. Btw, about the new version of blog, it's strange about format setting like font color and size. Does it happen to you?
[版主回覆11/10/2011 11:31:47]seems the font is default, but you can change the size and color when writing.

FK said...

Some can be changed while some cannot. Anyway, maybe there are some bugs....Will try to get used to it. I have uploaded some of my trip pictures in Facebook. Await yours soon : )

kelly said...

期待你的西葡遊記和靚相!