Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

7/29/2011

真的要搬blog 嗎?

相信各blogger 已經收到Yahoo Blog 升級版的信息,ka媽媽也留意到某些blogger的負面回嚮。最近一個多月ka媽媽亦面對一些Yahoo Blog 的問題,就是收不到電郵訂閱,已經追問了客服很多次,只收到官腔回覆,沒有實質行動,令ka媽媽很失望。真的要搬blog 嗎? ka媽媽會不捨得一眾blog 友

轉blog 與否,都要先做backup。

各blog 友們,你們有甚麼意見呢?

4 comments:

FK said...

我都頗擔心,畢竟已寫了blog兩年半。如無意外,應該所有的內容和照片會保留吧。只是沒有了以往的statistics....Sigh.....

我家仔仔 said...

我都好唔鍾意個新卜,但唔用yahoo,可以用咩呢,我都唔想放棄,我都唔捨得,唉

姜太公Tiger said...

新不如舊,但遟些我也會接受現實了!!!

划艇高手 said...

啱啱用熟,都唔想換