Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

12/03/2010

芒果英姿

平日內斂既芒果,一玩Da bird就忘形,非常投入
兩雄相遇,最後kaka讓路,芒果獨佔 Da bird
可重溫kaka玩Da bird 既英姿
                        


                           

                         

                       




                           
 

                         
 

                       
 




11 comments:

carmen said...

影得好呀~ 我好鍾意呢種咁動態的相架~ 唔知我幾時先可以影到呢種貓地動態中的相呢??
[版主回覆12/03/2010 15:41:00]只要拍照時加閃燈 & 用連拍就得架啦! try try

我家仔仔 said...

芒果好勁呀,跳得又高,個姿勢好得意呀 ,可唔可以add我,我唔想打驗証碼呀,唔該
[版主回覆12/04/2010 11:53:00]added

貓公主- 賴小姐 said...

我都好想幫公主影呢d 動態相,
雖然佢唔會成日跳,

小虎mama said...

哈哈,mango好劲啊!!! 但系我家中得我一人,冇人帮手,影唔到呢d动态相,所以小虎d相永远都系“乌眉恰睡”。

白雪 said...

偶爾路過,隻貓貓好可愛呢 請問點樣可以縮細張相片放喺留言度
[版主回覆12/04/2010 22:44:00]多謝你路過, 只要將相片copy & paste 到留言度就得

Winnie said...

好玩, 好勁呀!!!

minos 媽媽 said...

我成日同佢地玩都影唔到佢地跳起既.........可能因為red red同goblin太懶, 最多都係郁上半身.......所以咁肥 !!

kelly said...

哇!好勵害!跳起來,成隻小老虎似的!

划艇高手 said...

Bill Bill:芒果,你巧勁呀!
Bill媽:請問你是否一個人搾相機加搾住隻 Da bird?
[版主回覆12/05/2010 23:05:00]芒果: 多謝bill bill.
ka媽媽: bill 媽, 當然唔係啦! 呢d高難度拍攝喺ka爸爸操刀
 

仙仙 said...

芒果原來唔只個樣型,身手又勁,果然係皇帝芒!!

Sally Chee said...

好好身手播!