Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

12/02/2010

迷幻派對

相信很多貓咪對貓草地毯也十分著迷,kaka同芒果都唔例外。kaka一見到個包裝,未拿張毯出來,已經high爆
 

kaka 不停舔,芒果好似太空漫遊咁
         

            

                         

好淘醉
            
                         
 


4 comments:

carmen said...

haha... 第二張相芒果登到行晒咁呀!! 真係high到好"忘我"喎~  

我家仔仔 said...

見啲貓地high草,真係好過癮

minos 媽媽 said...

之前都有試過俾貓草, 不過而家如果八隻一齊high, 唔知會點架呢 ??
[版主回覆12/05/2010 23:19:00]一定好壯觀!

Eva said...

嘩..... 好早好早前我都買左一張俾我的MeeMee, 玩左好幾次就俾佢激到抓爛哂, 仲已經沾充哂佢既口水添. 點知再去買再無啦, 好多間都話無再入貨. 黎張野我搵左好耐啦, 請問你係邊度買既呢? Thanks
[版主回覆12/16/2010 21:39:00]我個張已經係一年前買啦! 我只會間唔中比我d貓玩, 所以仲保存得好好, 或者試吓淘宝網揾揾