Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

1/10/2012

Kakato『卡格』高級寵物食品 –貓咪健康分享會

今次輪到我mango威返次啦!上星期六ka媽媽帶我出席kakato 高級寵物食品 –貓咪健康分享會, 地點在旺角的Café Idea,這是我第二次去旺角,第一次是ka媽媽接我回家的那天。 ka媽媽帶我去係因為我淡定又輕型,唔似kaka身大膽細 

當日節目豐富,有獸醫Dr Yip講解貓貓疾病和護理小貼士。





介紹kakato高級寵物食品



集體遊戲 - ka媽媽雖然沒有勝出, 但是都獲贈一罐貓糧鼓勵鼓勵






Café 的廚師將貓罐罐裝飾得好靚,不過貓咪們有得睇無得食。大會還供應美味食物給各blogger享用




出席的貓咪們,好開心見到你哋呀! (ka媽嗎心聲) 




林小姐 ~ 你好靚女呀!


蛋蛋 ~ 好上鏡!


我係全場最活躍的貓咪,通處走,我仲要用埋人哋廁所, 小咗個便添!

你哋睇,我同ka媽媽著親子裝呢!









蛋蛋同我講秘密,我唔會話比你哋知既!



來張大合照!




感謝狀






等我食過kakato罐罐後再同大家分享吓佢既味道啦!  期待ing......

P.S. Speical thanks to 陳太的邀請我地出席呢個event !

4 comments:

ching said...

hihi,你影得林小姐好靚呀!
[ching回覆01/13/2012 20:11:01]好呀好呀!Thanks!
[版主回覆01/13/2012 17:39:46]她本身就靚女一名, 你要original copy嗎? ,可以email 比你

桂花與桂英 said...

有幾隻猫左上角那個似足人仔要牠伸直腳腳。。。我也有聽過此分享會。。

陳太,早安! said...

哈哈~~唔好客氣!!大家都好開心o個日^^好開心見到mango同埋你ar~^0^

我家仔仔 said...

我去過呢間Cafe兩次,呢間Cafe俾客人係度食煙,連啲貓地都要吸二手煙,no good呢
[版主回覆02/06/2012 15:26:48]甘真係唔得wor,無公德