Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

4/08/2010

我的廁所

我終於擁有屬於自己的貓廁所啦!  我之前所用的是大哥留下來 -- 大哥是ka媽媽等一頭養的貓, 2004年已返了天家。ka媽媽將他的廁所保存下來,深信會有再養貓的一天,而我咪喺個隻貓囉!  有機會再同大家介紹我大哥啦! 其實我還有個二哥,他是老外來的......都喺唔好講佢哋住,我要介紹我的新廁所......
ka媽媽買了日本Iris 揭蓋式貓廁所給我,唔使我講都知係淘寶網買啦!
型號是SSN530, RMB 158
 

我已急及不待放底幾両了
另外, 還買了日本Doggyman 針梳 (小號) RMB 40

還有我最愛的兔毛棒棒  RMB 6, 上次買個支已經給我弄斷了
多謝晒! ka媽媽

No comments: