Lazy kaka & Juicy mango

Welcome to kaka & mango's home.

2/22/2010

過新年 6

年初八,  首次Pet Pet拜年團,一共有四種不同的 pet pet 來我家拜年, 真係好開心呀!

這是我第一次接觸其他pet pet,心情有d緊張 ......

等我介紹吓我d新朋友啦!

首先出場有小丁

只可遠觀

接下來係 糖黐豆 Love bird

好恩愛啊!

之後係王子

佢d毛好滑

最後係同我同類的貓咪,乖乖 & 珍珍, 不過佢地比較怕醜, 乖乖來到就一直都躲在枱底, 而珍珍就躲在沙發底,之後失蹤添,最後在櫃後面發現佢。

我同乖乖唯一的合照

來張大合照啦!

我真係玩得好開心同好疲倦,要休息吓la!

No comments: